
Transform Your Contact Center with AI
Verhoog de Customer Experience in het Call Center – met AI, Genesys & Microsoft Dynamics 365
De complexiteit van Call Centers neemt steeds meer toe. Klanteninteracties verlopen steeds vaker via meerdere communicatiekanalen, terwijl medewerkers steeds meer geconfronteerd worden met het oplossen van meer individuele en afzonderlijke klantverzoeken en zijn ze veel tijd kwijt aan het uitvoeren van repetitieve taken. Bovendien zijn klantgegevens vaak versnipperd over verschillende systemen, waardoor medewerkers voortdurend van systemen moeten wisselen om alle informatie te vinden die ze nodig hebben. Dit resulteert in langere responstijden, gefrustreerde medewerkers en gemiste kansen om een waardevolle klantenrelaties op te bouwen.
De klanten van vandaag hebben steeds hogere verwachtingen: snelle en persoonlijke service via elk communicatiekanaal - of het nu chat, e-mail of telefoon is. Hoe kunnen de medewerkers van de Call Centers aan deze groeiende verwachtingen voldoen?
adesso en Genesys nodigen u uit voor een exclusief event voor Call Centers die bereid zijn om de volgende stap te zetten in hun Customer Service.
adesso en Genesys laten u zien hoe de krachtige combinatie van Microsoft Dynamics 365 Customer Engagement, Genesys Cloud CX en innovatieve AI-oplossingen u kan helpen met:
- Verhoog de productiviteit van de medewerkers
- Verbeter de first-call resolution percentage
- Verkort de gemiddelde verwerkingstijd
- En het allerbelangrijkste: verhoog de klanttevredenheid en bespaar tegelijkertijd kosten
Waarom moet je bij dit event aanwezig zijn:
- Luister naar de experts van Genesys en adesso
- Ontdek de succesverhalen uit de praktijk
- Ervaar live demos van AI en CX
- Netwerk met branchgenoten en CX leiders
adesso is een Microsoft Managed Partner en Officieel Genesys Partner. We organiseren samen dit event om jullie te laten zien wat de mogelijkheden zijn als krachtige technologieën samenkomen.
Agenda
09:30 - 10:00 | Walk-in met koffie en thee
10:00 - 10:15 | Introductie - Pieter Kuijer (Microsoft Director – adesso NL)
10:15 - 10:40 | De Kracht van Dynamics 365 in Customer Engagement - Marwin Hogeterp (Solution Architect Dynamics CE & Power Platform – adesso NL)
10:40 - 11:05 | Genesys: Innovatie in Klantcontact & Wat brengt de toekomst? - Jaap Dijkhuizen (Solution consultant – Genesys)
11:05 - 11:30 | De Kracht van Copilot in Call Centers - Koen Gielis (CoPilot Consultant – adesso NL)
11:30 – 11.55 | Live Demo: Integratie oplossing tussen Dynamics 365 en Genesys - Arjan Meskers (Microsoft Principal Arcitect – adesso NL)
11:55 - 12:15 | Q&A & Afsluiting
12:15 - 13:30 | Lunch